آمادگی برای آیلتس بدون کلاس

موضوعی که می خواهیم به ارزیابی آن بپردازیم “آمادگی برای آیلتس بدون کلاس” می باشد. با ما همراه باشید تا با جزئیات آن آشنا شوید.

گرامر رو قورت بده دانلود کنید و از یادگیری گرامر انگلیسی لذت ببرید!

[button color=”pink” size=”medium” link=”https://www.xn--mgbtb3f1z.com/%DA%AF%D8%B1%D8%A7%D9%85%D8%B1-%D8%B1%D9%88-%D9%82%D9%88%D8%B1%D8%AA-%D8%A8%D8%AF%D9%87/” icon=”” target=”true”]دانلود گرامر رو قورت بده![/button]

 

توضیح جامع جهت آمادگی برای آيلتس بدون کلاس

در سال های گذشته آمادگی برای آیلتس بدون کلاس طرفداران بسیاری پیدا کرده است. وجود منابع فراوان آیلتس در شبکه های اجتماعی و به صرفه بودن این روش یادگیری زمینه ساز جذب داوطلبان شده است.

برای ایجاد این آمادگی در داوطلبان آزمون آکادمیک و عمومی آیلتس باید مراحلی را پیمود که در قسمت ذیل به آن ها اشاره کرده ایم :

آمادگی برای آیلتس بدون کلاس

مرحله اول) دسترسی به منابع با ارزش ویژه آیلتس

اولین گام برای داوطلبانی که تصمیم به خودآموزی دارند دسترسی به منابعی است که منطبق با مهارت های آیلتس بوده و مورد تایید سازمان های برگزار کننده آن می باشد. در بخش های مختلف وبلاگ بارها به بهترین کتاب های آیلتس اشاره کرده ایم که می توانید به این بخش ها رجوع کرده و با انواع کتاب های آیلتس آشنا شوید.

برای خرید کتاب های ویژه آزمون آیلتس روش های زیادی ایجاد شده است. برای مثال می توانید به کتاب فروشی های معتبر شهر خود رجوع کرده و کتاب مورد نظر خود را از این مراکز خریداری کنید.

ضمن اینکه برخی از وبلاگ ها اقدام به فروش کتاب های آیلتس به صورت pdf می کنند. مطالعه این فایل ها برای داوطلب آیلتس که باید زمان زیادی را برای مطالعه صرف کنند به هیچ وجه توصیه نمی شود.

برخی از آنلاین شاپ های معتبر نیز با قیمت بسیار مناسب کتاب های چاپ شده مخصوص آیلتس را به فروش می گذارند و شما عزیزان در هر منطقه ایران که باشید می توانید این کتاب ها را سفارش دهید.

توصیه می کنیم یک کتاب نظیر The Official Cambridge Guide to IELTS یا Kaplan IELTS Premier with 8 Practice Tests را سفارش دهید. این کتاب ها برای آموزش ۴ مهارت بی نظیر هستند و جزء پرفروش ترین کتاب های آیلتس محسوب می شوند. در کنار این کتاب ها یک کتاب مخصوص لغات مانند Oxford Word Skills را که منجر به تقویت شما در مکالمه می شود خریداری کنید. مطالعه لغات بسیار مهم است چرا که سبب قوی شدن شما در دایره لغات شده و همچنین در تقویت مهارت های دیگر تاثیرگذار است.

مرحله دوم) تدوین یک برنامه ریزی اصولی

منظور از برنامه ریزی اصولی این است که نباید به حدی زمان مطالعه و روزهای آن زیاد باشد که موجب خستگی ذهن شده و نتیجه خوبی نیز حاصل نشود و همینطور نباید زمان مطالعه به حدی کم باشد که حتی در مطالعه مباحث اصلی وقت کم بیاورید.

بهتر است با تفکر و با توجه به توانایی های خود یک برنامه ریزی را انجام دهید که از پس آن بر می آیید. در مورد اصول برنامه ریزی، مطالب زیادی در بستر اینترنت گذاشته شده است که می توانید از آن ها بهره بگیرید.

مشاوره های آنلاین نیز موجب انجام برنامه ریزی بهتر شده و در تدوین یک برنامه ریزی اصولی تاثیر زیادی دارد.

مرحله سوم) عمل به برنامه ریزی تدوین شده

در آمادگی برای آیلتس بدون کلاس نکته عمل به برنامه ریزی اهمیت زیادی دارد. باید به همه برنامه ریزی های صورت گرفته عمل نمایید تا به نتیجه دلخواه خود برسید.

سوالات در آزمون آیلتس مانند آزمون های برگزار شده در ایران چهار گزینه ای نیستند و سختگیری های زیادی به دلیل قضیه مهاجرت لحاظ شده است. به همین منظور باید تلاش کنید و مطالعه زیادی در باب ۴ مهارت آن داشته باشید تا مدرک آیلتس برای شما صادر گردد.

ضمن اینکه برای عمل به تمام برنامه ریزی های روزانه خود باید استراحت داشته باشید و نیازی نیست مطالب را پیوسته بخوانید. می توانید هر 2 ساعت 1 بار یا هر چند وقت 1 بار بسته به توان خود استراحت نمایید. در زمان استراحت نیز گوش دادن به آهنگ انگلیسی بهترین انتخاب برای گذراندن اوقات فراغت می باشد.

بنابراین در آمادگی برای آیلتس بدون کلاس از تمام ظرفیت های موجود بهره بگیرید تا نمره عالی کسب کنید.

معمولا داوطلبان این پرسش را دارند که آیا آمادگی برای آیلتس بدون کلاس امکان پذیر است یا خیر که در زیر به آن پاسخ داده ایم :

بله سال های زیادی است که داوطلبان بدون حضور در کلاس های مختلف و با تکیه بر توانایی های خود نمرات خوبی در آیلتس کسب کرده اند.

ممکن است فردی در کلاس های خصوصی آیلتس شرکت کند ولی به دلیل عدم مطالعه و اهمیت کافی به این آزمون در آن موفق نباشد و برعکس فردی با مطالعه کتاب های مختلف و آماده سازی خود برای این ۴ مهارت به موفقیت رسیده باشد.
بنابراین پشتکار داوطلب مهم ترین عامل موفقیت در آزمون آیلتس محسوب می شود.

با انجام برخی کارها آمادگی برای آیلتس بدون کلاس جذاب می شود. در زیر به این کارها پرداخته ایم :

معمولا پرفروش ترین کتاب ها به زبان انگلیسی چاپ می شوند. با توجه به سلیقه خود یک کتاب در باب داستان های تخیلی، فلسفه، رمان، زندگینامه، تاریخ یا هر موضوعی که به آن علاقه دارید را تهیه کنید. خواندن کتاب هایی که برای شما جذاب هستند موجب کشش شما به سمت خواندن به زبان انگلیسی شده و در مهارت خواندن نیز بهتر عمل خواهید کرد.

دیدن موزیک ویدیو انگلیسی با زیر نویس نیز بخش گوش کردن را تقویت کرده و به نوعی در زمان استراحت با بهترین تفریح به یادگیری می پردازید.

صحبت با دوستان انگلیسی زبان از بهترین تمرین برای تقویت مهارت صحبت کردن می باشد. یادگیری زبان بدون تمرین واقعی ارزش چندانی ندارد به همین دلیل سعی کنید با نصب اپلیکیشن هایی که مخصوص آموزش زبان و ارتباط با افراد در سراسر جهان است مکالمه خود را قوی نمایید.

در بخش نوشتن نیز بهتر است روزمرگی ها یا حتی برنامه ریزی های خود را به زبان انگلیسی بنویسید. حتی اگر نوشته های شما با غلط املایی یا اشتباهات گرامری همراه باشد به دلیل تلاش برای نوشتن بسیار با ارزش است.

توجه کنید که مسیر تسلط به زبان انگلیسی مخصوصا اگر در خانه به یادگیری آن بپردازید به زمان و صبر زیادی نیاز دارد. سعی کنید با تلاش و به تدریج با مباحث مختلف آن آشنا شوید و در یادگیری عجله نداشته باشید.

[box type=”success” align=”” class=”” width=””]

برای دانلود کتاب جامع آموزش گرامر انگلیسی به زبانی ساده و قابل فهم بر روی دکمه زیر کلیک کنید.

[button color=”red” size=”medium” link=”https://www.learnengli30.com/گرامر-رو-قورت-بده/” icon=”” target=”true”]گرامر رو قورت بده![/button]

[/box]

مطالب مرتبط

مدت زمان امتحان آیلتس

جواب آزمون آیلتس چند روزه میاد

بهترین کتاب برای آیلتس

نمونه سوالات آزمون آیلتس

دیدگاهتان را بنویسید